Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2024

Το γράμμα!

-Σου γράφω αυτό το γράμμα στο πάτωμα, 

για να μπορώ να βλέπω γύρω μου 
όλα τα δικά μας πράγματα που σε φέρνουν νοσταλγικά, 
ρομαντικά, αισθησιακά στο μυαλό μου. 
-Στο μυαλό μπαινοβγαίνουν σκέψεις και αναμνήσεις, 
όνειρα, όνειρα που έκανα μικρός
και μαζί σου τα νιώθω για πρώτη φορά. 
-Νιώθω ότι αυτό που κάποτε ήταν για μένα 
φαντασία απλησίαστη, 
αυτό που σαν μικρό παιδί έμοιαζε αδύνατο, 
αυτό που θα με έκανε να νιώσω ότι 
όλος ο κόσμος είναι δικός μου.
-Τότε δεν ήξερα πως λεγόταν, 
ήξερα απλά ότι υπήρχε. 
-Και δεν είναι τίποτα περισσότερο 
και τίποτα λιγότερο από τον έρωτα, 
τον απόλυτο έρωτα. 
-Εσύ μου πρωτοέμαθες τι σημαίνει, 
εσύ μου έδειξες τον δρόμο 
για να καταφέρω να τον βρω.
-Σου γράφω αυτό το γράμμα 
και ήδη έχω βουρκώσει. 
-Και όταν είμαι μαζί σου, 
αισθάνομαι ότι ανήκω σε αυτούς τους λίγους!!!
-Με κάνεις να αισθάνομαι μοναδικός, 
σαν το ηλιοβασίλεμα που χαζεύαμε αγκαλιά στη Σαντορίνη, 
όταν ερχόταν το ξημέρωμα και δεν νυστάζαμε, 
γιατί θέλαμε να ζήσουμε όλη τη στιγμή. 
-Σ΄αγαπώ γι' αυτό που είσαι, 
σε αγαπώ γι' αυτό που είμαι εγώ όταν είμαι μαζί σου, 
σ' αγαπώ γιατί μέσα από εσένα ανακάλυψα εμένα.
σ΄αγαπώ έτσι όπως είσαι, μην αλλάξεις ποτέ.-