1. Σκελετός.
Λόγω του ότι οι γυναίκες
διαθέτουν αναλογικά κοντύτερο σώμα, χρειάζονται και κοντύτερο οριζόντιο σωλήνα
στο σκελετό. Αν όμως μια γυναίκα είναι αρκετά κοντή (κάτω από το 1μ. 60εκ.) ο
οριζόντιος σωλήνας μπορεί να είναι τόσο κοντός που να φέρνει το μπροστινό τροχό
πολύ κοντά στο σκελετό με αποτέλεσμα το πόδι όταν βρίσκεται στην μπροστά θέση
κατά το πεταλάρισμα να συμπίπτει με τον τροχό. Αυτό μπορεί να έχει σαν
αποτέλεσμα, σε μια στροφή, την επαφή του ποδιού με τον τροχό και την πτώση του
ποδηλάτη. Ορισμένοι κατασκευαστές δίνουν λύση σε αυτό το πρόβλημα
χρησιμοποιώντας μικρότερης διαμέτρου τροχούς.
2. Λαιμός τιμονιού.
Σε ένα σκελετό με μακρύ
οριζόντιο σωλήνα, το πιο παλιό κόλπο είναι, η τοποθέτηση ενός κοντύτερου λαιμού
τιμονιού. Αυτό θα φέρει το τιμόνι του ποδηλάτου πιο κοντά στη σέλα.
3. Τιμόνι.
Οι γυναικείες ωμοπλάτες
τείνουν να είναι στενότερες από τις ανδρικές. Ένα τιμόνι που έχει το σωστό
πλάτος για έναν άνδρα δε σημαίνει ότι είναι και το πιο κατάλληλο για μια
γυναίκα. Ένα τέτοιο τιμόνι μπορεί να προκαλέσει πόνο στους ώμους, τον αυχένα
και την πλάτη. Υπάρχουν κατασκευαστές που προσφέρουν τιμόνια 36εκ. και
4. Δισκοβραχίονες.
Κοιτάξτε στο πίσω μέρος του
βραχίονα και θα δείτε έναν αριθμό χαραγμένο στο μέταλλο. Το μήκος ενός
κανονικού βραχίονα είναι 170-
5. Σέλα.