Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2023

Φράσεις| Που κανένας άνδρας δεν θέλει να ακούσει…

Αν, για κάποιο ανεξήγητο λόγο, μία γυναίκα θέλει να εκνευρίσει το σύντροφό της, δεν χρειάζεται να καταβάλει ιδιαίτερο κόπο. Υπάρχουν 12 φράσεις που θα τον κάνουν να βγάζει... καπνούς από τα αφτιά.

Πρόκειται για τις ατάκες που εκνευρίζουν κάθε αρσενικό, από τη Νέα Υόρκη ως το Σίδνεϊ και από το Βόρειο πόλο ως τη Νότια Αφρική. Και δεν χρειάζεται καν να τις ακούσει όλες μαζί. Μία αρκεί για να ευχηθεί να ήταν όσο πιο μακριά γίνεται από το θηλυκό που θα τολμήσει να την ξεστομίσει.

1. Για πες μου ξανά. Γιατί πρέπει να είσαι φίλος μαζί της αν δεν έχεις αισθήματα για εκείνη πλέον;2. Πρέπει να μιλήσουμε. Υπάρχει κάτι που πρέπει να σου πω και το σκεφτόμουν εδώ και ημέρες.3. Μπορεί να το πέταξα, δεν θυμάμαι.4. Μπορεί να καταλάβαινα περισσότερα για τη δουλειά σου αν έκανες τον κόπο να μου εξηγήσεις.5. Τα ζουζουνίσματα ποτέ δεν έκαναν κακό σε ένα μικρό αγοράκι σαν κι εσένα γλυκούλη μου. Τι πειράζει που είμαστε σε μπαρ;6. Παραδέξου το, η μητέρα σου και η αδερφή σου δεν με συμπαθούν.7. Δεν ξέρεις τι είναι σήμερα;8. Πώς σε κάνουν να νιώθεις άβολα; Δεν φλερτάρουν εσένα.9. Δεν λέω ότι θα μείνουμε μαζί ή θα παντρευτούμε, αλλά αν το κάνουμε θα μου άρεσε να έχουμε αυτό το τραπεζομάντιλο.10. Με πόσες γυναίκες έχεις κάνει σεξ;11. Τι σε νοιάζει πώς ξοδεύω τα χρήματά μου; Εσύ χαλάς τα δικά σου σε πράγματα που θεωρώ χάσιμο χρόνου.12. Με ποια φίλη μου θα κοιμόσουν αν πέθαινα;

Πηγή: cretablog.gr