-Είναι
γενικά αποδεκτό ότι οι δημοσκοπήσεις αποτελούν αναγκαίο παράγοντα της
λειτουργίας στα κοινωνικοοικονομικά και πολιτικά δρώμενα μιας χώρας.
-Κανείς
δεν μπορεί να αμφισβητήσει τον ρόλο - τους σκοπούς - τους στόχους - και την δημιουργική δύναμη της έρευνας, όταν
διασφαλίζεται η θετική λειτουργία της.
-Έχοντας υπόψη πως η έρευνα εξυπηρετεί το κοινωνικό σύνολο αλλά και το ατομικό, το Κέντρο Κοινωνικών Πολιτικών & Οικονομικών Ερευνών αντιλαμβάνεται πως η επιτυχία μιας δημοσκόπησης είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων, που παίζουν ένα κοινό ρόλο με ευρύτερες επιδιώξεις.
-Σε
κάθε περίοδο διαφοροποιούνται τα αίτια και οι σκοποί που αποτελούν την βάση και
τα θεμέλια, για την ανάπτυξη της κοινωνικοοικονομικής και πολιτικής γραμμής
μιας εταιρίας - υπηρεσίας ή πολιτικού
προσώπου.
-Βασικός
σκοπός της έρευνας είναι να διερευνήσει επιστημονικά και να αναλύσει
αντικειμενικά το θέμα, τις συνθήκες και τις προϋποθέσεις για την ενημέρωση –
επιτυχία.
-Η
εφαρμοσμένη επιστημονική έρευνα είναι γνωστό ότι μπορεί να δώσει απαντήσεις, σε
ερωτήματα που συσχετίζονται με την ορθή πορεία στα κοινωνικοοικονομικά και
πολιτικά δρώμενα μιας χώρας.
-Λαμβάνοντας
σοβαρά τις γραπτές απαντήσεις που δίνουν οι ερωτηθέντες , γίνεται μια ανάλυση
σε βάθος όλου του όγκου των δεδομένων.
-Το
κοινωνικό περιβάλλον μεταβάλλεται ραγδαία, παγκοσμιοποίηση , κοινωνία της
πληροφορίας, νέες αξίες και προτεραιότητες των κοινωνικών φαινόμενων και
συνθηκών, κάνουν της μετρήσεις των τάσεων περισσότερο αναγκαίες από κάθε άλλη εποχή.
- Το Center Research είναι σε θέση και μπορεί
να δώσει τα εξής:
1.Πολιτικές δημοσκοπήσεις, όπως δημοτικότητα και
υπεροχή πολιτικού προσώπου ή θεσμού.
2.Κοινωνικές δημοσκοπήσεις, όπως ποιοτική εμβάθυνση σκέψεων – απόψεων εκφράσεων και αντιδράσεων
του κοινού.
3.Οικονομικές δημοσκοπήσεις, όπως δομή και
χαρακτηριστικά εταιρικής εικόνας. Ικανοποίηση πελατών παρακολούθηση ελέγχου σε επίπεδο τιμών – υπηρεσιών και συμπεριφοράς
προσωπικού.
4.Δημοσκοπήσεις Δημόσιων Υπηρεσιών ένστολων και
μη, όπως η γνώμη και άποψη του πολίτη για το λειτουργικό θεσμικό ρόλο τους.
Σημ.Το Center Research είναι εργαλείο
δημοσιογραφικής έρευνας μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα
Η διεύθυνση
Σπύρος Α. Ηλιάδης
Δημοσιογράφος – Εκδότης
tovimatisgynaikas@yahoo.gr
Αν σας άρεσε μπορείτε να το μοιραστείτε στα social media
κάνοντας «κλικ» σε ένα από τα εικονίδια (κοινή χρήση) της επιλογής σας