-Κυριακή 21 Ιουνίου 2026, ώρα 8 μ.μ, το εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας στη γείτονα Βόρεια Μακεδονία, έβγαλε εκτός τα φίλτρα με αποτέλεσμα οι ρύποι να υπερβαίνουν κατά πολύ τα επιτρεπτά όρια της μόλυνσης.
-Δεν
είναι βέβαια η πρώτη φορά, από αυτή την στήλη ξανά έθιξα το μείζον πρόβλημα με
σκοπό να γίνει γνωστό στους αρμόδιους τοπικούς φορείς.
-Μέχρι
σήμερα αποτέλεσμα δεν υπήρξε, οι γείτονες συνεχίζουν ανεμπόδιστα να μας ρυπαίνουν την ώρα που εμείς (Δυτική Μακεδονία)
μπήκαμε και εφαρμόσαμε το πρόγραμμα της απολιγνιτοποίησης.-
Κοινοποίηση: Υπουργείο Περιβάλλοντος
και Ενέργειας.
Σπύρος Α. Ηλιάδης
Δημοσιογράφος
Διαχ. στο ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
τ. Πρόεδρος & Διευθύνων
Σύμβουλος
TV ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
