Κυριακή 21 Ιουνίου 2026

Πες το Ελληνικά, εντοπίζω| Εξάγουμε κάρβουνο στην Βόρεια Μακεδονία και «εισάγουμε» ρύπους σε μορφή τέφρας! ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ!


-Κυριακή 21 Ιουνίου 2026, ώρα 8 μ.μ, το εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας στη γείτονα Βόρεια Μακεδονία, έβγαλε εκτός τα φίλτρα με αποτέλεσμα οι ρύποι να υπερβαίνουν κατά πολύ τα επιτρεπτά όρια της μόλυνσης.

-Δεν είναι βέβαια η πρώτη φορά, από αυτή την στήλη ξανά έθιξα το μείζον πρόβλημα με σκοπό να γίνει γνωστό στους αρμόδιους τοπικούς φορείς.

-Μέχρι σήμερα αποτέλεσμα δεν υπήρξε, οι γείτονες συνεχίζουν ανεμπόδιστα να μας  ρυπαίνουν την ώρα που εμείς (Δυτική Μακεδονία) μπήκαμε και εφαρμόσαμε το πρόγραμμα της απολιγνιτοποίησης.-

Κοινοποίηση: Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Σπύρος Α. Ηλιάδης

Δημοσιογράφος

Διαχ. στο ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

τ. Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος

TV ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ