-Την Τετάρτη το Πρωί 24 Ιουνίου 26,με ενημέρωσαν ότι την πινακίδα στον κόμβο Νέου Καυκάσου Φλώρινας, την έριξαν για δεύτερη φορά.
-Σε
διάστημα μόλις λίγων εβδομάδων έπεσε η πινακίδα της φωτογραφίας, Όπως φαίνεται δεν
είναι από τροχαίο ατύχημα αλλά από ανθρώπινο χέρι.
-Καλό
θα είναι το Αστυνομικό Τμήμα, να δει ποιος και γιατί την ρίχνει και σε τι τον
εξυπηρετεί, ακόμα περισσότερο να προβεί σε ότι ορίζει ο Κ.Ο.Κ σε αυτές τις περιπτώσεις.-
Σπύρος Α. Ηλιάδης
Δημοσιογράφος
Διαχ. στο ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
τ. Πρόεδρος & Διευθύνων
Σύμβουλος
TV ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

