-Η
σιδηροδρομική γέφυρα Νέου Καυκάσου κατασκευάστηκε από Γαλλική εταιρία λίγο πριν
τον Β’ παγκόσμιο πόλεμο.
-Στη Β.Δ
πλευρά υπήρχε φυλάκιο (διασώζετε ένα τμήμα μέχρι σήμερα), την φύλαγαν
στρατιώτες για να αποτρέψουν την ανατίναξη από τους Γερμανούς προκειμένου να
ανακόψουν την βοήθεια με τον σιδηρόδρομο προς την χώρα μας από τους σύμμαχους.
-Ο σκοπός
του φυλακίου έχει επιτευχτεί με βαρύ τίμημα, έπεσαν ηρωικός μαχόμενοι αρκετοί
αξιωματικοί και πολλοί στρατιώτες αλλά η γέφυρα κρατήθηκε!...από αυτή την
γέφυρα πέρασαν χιλιάδες βαγόνια φορτωμένα με πολεμικό υλικό και όχι μόνο, η
ιστορική γέφυρα υπάρχει μέχρι σήμερα.
-Μεταπολεμικά
ανακατασκευάστηκε – συντηρήθηκε και συνέχισε να λειτουργεί εξυπηρετώντας
αμαξοστοιχίες προς το εξωτερικό εμπορικές και επιβατικές.-
Υ.Γ: Καλό παράδεισο σε όσους θυσιάστηκαν εκτελώντας διαταγές να την κρατήσουν ακέραια. Χρόνια πολλά αθάνατοι!.
Σπύρος Α.
Ηλιάδης
Δημοσιογράφος
Εκδότης ΤΟ ΒΗΜΑ
ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
τ. Πρόεδρος
& Διευθύνων Σύμβουλος
TV ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Αν σας άρεσε μπορείτε να το μοιραστείτε στα social media
κάνοντας «κλικ» σε ένα από τα εικονίδια (κοινή χρήση) της επιλογής σας


