-Η Ανάσταση
του Κυρίου σηματοδοτεί την νίκη της ζωής επί του θανάτου, την επικράτηση της
ελπίδας απέναντι στην απογοήτευση.
-Στην
δύσκολη συγκυρία που διανύουμε με τον πόλεμο στην καρδιά της Ευρώπης ,το
χαρμόσυνο μήνυμα της Ανάστασης ας αποτελέσει το εφαλτήριο για έναν κόσμο
ειρηνικό και πιο δίκαιο.
-Εύχομαι σε
όλους τους Έλληνες και τις Ελληνίδες και ιδιαίτερα στους συμπατριώτες μου
Φλωρινιώτες και Φλωρινιώτισσες.
-Καλή Ανάσταση
και Καλό Πάσχα με υγεία, ειρήνη αγάπη, αισιοδοξία και πίστη για ένα
καλύτερο αύριο για την πατρίδα μας.
Γιάννης Αντωνιάδης
Βουλευτής ΝΔ Π.Ε Φλώρινας
Ακολουθεί βίντεο>>
https://www.youtube.com/watch?v=CUoaNncC_3s&t=3s
Οι Πασχαλινές ευχές και
ανακοινώσεις του Βουλευτή έγιναν το μεσημέρι της μεγάλης Πέμπτης στον ιστορικό
χώρο «Διεθνές» λίγο πριν το γεύμα που παρέθεσε στους δημοσιογράφους και τα Μ.Μ.Ε
της Φλώρινας.

