-Η τοποθέτηση των ελαστικών
χωρίς αέρα συνιστά μια μικρή εξοικονόμηση βάρους σε σχέση με τα συμβατικά
ελαστικά.
-Παρότι ο συνδυασμός
τροχού/ελαστικού Uptis έχει περίπου το ίδιο βάρος με έναν αντίστοιχο συμβατικό,
η Michelin αναφέρει ότι επειδή είναι αδύνατο να σκάσει το ελαστικό Uptis, δεν
θα απαιτείται η τοποθέτηση αισθητήρων παρακολούθησης πίεσης ελαστικών, ούτε
ρεζέρβα, ούτε κιτ επισκευής.
-Κατ’ επέκταση, η γαλλική εταιρία αναφέρει ότι θα βελτιώνουν την κατανάλωση και θα αυξάνουν την αυτονομία των αυτοκινήτων που θα τα φοράνε.
www.autoblog.gr