Τετάρτη 22 Μαΐου 2019

Πολιτικό μήνυμα του Πέτρου Σερίδη

Γεννήθηκα στην Φλώρινα το 1971 είμαι γιός του Κωνσταντίνου και της Βασιλικής. Όραμα και στόχος μου αποτελεί η προσφορά στην κοινωνία και τους πολίτες στης πόλης μας. 
Πιστεύω σε μια Φλώρινα πιο όμορφη πιο ζωντανή πιο δυνατή για εμάς και τα παιδιά μας.
Σπούδασα οικονομικές επιστήμες στο Αριστοτέλειο πανεπιστήμιο
Θεσσαλονίκης στην σχολή νομικών και οικονομικών επιστημών.
Εργάζομαι ως ελεύθερος επαγγελματίας και διατηρώ γραφείο από το 2002 στην πόλη της Φλώρινας.
Διετέλεσα πρόεδρος στου συλλόγου λογιστών ελευθέρων επαγγελματιών Φλώρινας τα έτη 2012- 2013 και ήμουν αντιπρόσωπος του συλλόγου στην πανελλήνια ομοσπονδία φοροτεχνικών ελευθέρων επαγγελματιών.
Δραστηριοποιούμαι ως μέλος του οικονομικού επιμελητηρίου Ελλάδος και διετέλεσα μέλλος της τριμελούς επιτροπής επίλυσης φοροτεχνικών διαφορών του Δήμου Φλώρινας.
Είμαι Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Φλώρινας, έχω δυο παιδιά τον Κωνσταντίνο και την Φρειδερίκη.