Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2019

Γιάννης Βοσκόπουλος: Η τηλεθέρμανση Φλώρινας μπαίνει στην πόλη αρχές Μαρτίου



Στην εκπομπή FORUM ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ στο κανάλι WEST, σήμερα το βράδυ 14 Ιανουαρίου 2019 στις 21:28 ο Δήμαρχος Φλώρινας Γιάννης Βοσκόπουλος δήλωσε ότι η τηλεθέρμανση Φλώρινας μπαίνει στην πόλη αρχές με τέλος Μαρτίου, η τηλεθέρμανση προχωράει, το 51% του έργου το ανέλαβε ο ΑΚΤΩΡ και το υπόλοιπό 49% η μια εκ των δύο παλαιών ανάδοχων (το καλό κομμάτι).