Με τους πρώτους
επιτυχόντες του Προγράμματος Κοινωφελούς Εργασίας του Δήμου Φλώρινας
συναντήθηκε τη Δευτέρα 02 Δεκεμβρίου 2013 ο Δήμαρχος Φλώρινας κ. Γιάννης Βοσκόπουλος.
Στη συνάντηση που
πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Δήμου Φλώρινας, ο κ.
Δήμαρχος τους καλωσόρισε ως εργαζόμενους στο Δήμο, ενώ αναφέρθηκε στη
σημαντικότητα της αγαστής συνεργασίας ανάμεσά τους και στους υπαλλήλους και
Προϊσταμένους του Δήμου.
Να σημειωθεί ότι ο Δήμος
Φλώρινας αιτήθηκε την πρόσληψη μέσω του Προγράμματος Κοινωφελούς Εργασίας
περισσότερα από 500 άτομα, ενώ τελικά εγκρίθηκε η πρόσληψη 214 ατόμων.