-Ένα λογότυπο που προϋπήρχε από το 2020, σύμφωνα πάντα με δημοσιεύματα στα κοινωνικά δίκτυα, το υιοθέτησε το ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης, με απευθείας ανάθεση και πληρώθηκε 30.000 ευρώ!.
-Ουσιαστικά αυτός που δημιούργησε το λογότυπο, αντέγραψε της Mahi Arts και το Ελληνικό
Δημόσιο χωρίς προβληματισμό και μάλλον απερίσκεπτα κατέβαλε 30 χιλ. για ένα
κακό αντίγραφο.
-Ξύπνα Έλληνα σε περιπαίζουν! οι
κυβερνητικοί πληρώνουν αβασάνιστα με δικά σου χρήματα τους επιτήδειους και
πίνουν εις υγεία των κορόιδων.-
Σπύρος Α. Ηλιάδης
Δημοσιογράφος
Εκδότης ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
τ. Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος
TV ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ