Οι αυτοκινητοβιομηχανίες στη προσπάθεια τους
να επιταχύνουν την είσοδο τους στην ηλεκτροκίνηση έκαναν σημαντικά λάθη τα
οποία κόστισαν στην ανάπτυξη της κινητικότητας με μοντέλα μηδενικών ρύπων. Δεν κατάφεραν να εξασφαλίσουν το βασικό
κριτήριο για την πλειοψηφία των υποψήφιων αγοραστών αυτοκινήτων, το κατάλληλο
και προσιτό πλαίσιο
τιμών.
Οι τιμές ξέφυγαν και τα πιο εξελιγμένα
αυτοκίνητα, αντί να κυκλοφορούν
στους δρόμους και να μειώνουν την επιβάρυνση του περιβάλλοντος, σαπίζουν στα
λιμάνια.
Οι κατασκευαστές κάθε μέρα χάνουν ιλιγγιώδη
ποσά από
την αποτυχημένη τους προσπάθεια στον τομέα της ηλεκτροκίνησης και τώρα επιτέλους, ξεκίνησαν την προσπάθεια να μειώσουν
σημαντικά τις τιμές πώλησης των EV, για να τα ξεφορτωθούν. Ακόμη και οι
πιο σκληροπυρηνικοί παίκτες προτίμησαν να απολέσουν μέρος του κέρδους για να
πουλήσουν τα EV.
Τρανταχτό παράδειγμα της νέας τάσης που
ουσιαστικά είναι και μονόδρομος, αποτελεί η απόφαση της Fiat, να λανσάρει για πρώτη φορά μια τόσο επιθετική εμπορική πολιτική για το
αμιγώς ηλεκτρικό 500e.
Το best seller της αγοράς το
2022 και το 2023 – μια εξαιρετική επιλογή για το αστικό περιβάλλον – πλέον
υποστηρίζεται από ένα γενναίο πρόγραμμα που θα έπρεπε να είχε ανακοινωθεί νωρίτερα.
Το ιταλικό αυτοκίνητο μηδενικών ρύπων που ξεχειλίζει από στυλ και φινέτσα, με αμάξωμα Hatchback, 3+1 και
Cabrio, υποστηρίζεται πλέον με το Fiat Eco Bonus. Το καθαρό κέρδος φθάνει τα 6.000 ευρώ. Είναι ετοιμοπαράδοτο και το χρηματοδοτικό
πρόγραμμα, προβλέπει ελάχιστη προκαταβολή 25%, ονομαστικό επιτόκιο 8,95% και 36
ή 48 δόσεις.
Λόγω των προβλημάτων στη κρατική επιδότηση, η αποπληρωμή της
1ης δόσης θα γίνει τον Ιανουάριο του 2025 και μέχρι τότε η Fiat αναλαμβάνει το κόστος των
τόκων του πιστούμενου κεφαλαίου, παρέχοντας άτοκη περίοδο χάριτος.
Γιατί αργήσατε;
thecars.gr