-Είχε
πολύ γκάζι, δύο δισκόφρενα και ανάρτηση πίσω με ένα αμορτισέρ. Ήταν δίχρονο και
γρήγορο.
-Ο κινητήρας του Modenas
Dinamik 125 ήταν δίχρονος, αερόψυκτος με καταλύτη και πληρούσε τις προδιαγραφές
Euro2, είχε ανάρτηση τύπου monoshock με ένα αμορτισέρ της Kayaba
και είχε δισκόφρενα στον μπροστινό και οπίσθιο τροχό.
-Καλά μέχρι εδώ; Το ζουμί της
υπόθεσης Dinamik ήταν όμως το παρακάτω: 18 ίπποι και 6
ταχύτητες.
-Ο κύλινδρος ήταν όρθιος, και
η τροφοδοσία γινόταν από καρμπυρατέρ Mikuni VM22,ι σύντομα οι ιστορίες για τις
γρήγορες εκκινήσεις του και τις κόντρες των φαναριών το είχαν κάνει διάσημο εξ
ου και το “βρώμικο” γκάζι, άφηνε μυρωδιά καμένου λαδιού στις επιταχύνσεις.
-Οι παπάκηδες της εποχής όταν
συναντούσαν τα “Νταϊνάμικ” στο δρόμο έστρεφαν το βλέμμα τους αλλού, έκαναν τον
«κινέζο».
motorbike.gr