Τρίτη 11 Ιουλίου 2023

Η Γάτα μου (…έχει ένα αυτί)

-Η Γάτα μου έχει ένα αυτί, δεν την θέλει κανένας γάτος στην γειτονία, το βλέπω στα μάτια της ο πόνος είναι μεγάλος και η στενοχώρια της αβάσταχτη.

-Όλες οι γάτες βρίσκουν ταίρι και ζευγαρώνουν μόνο η δική μου δεν μπορεί, την απορρίπτουν όλοι οι γάτοι την ειρωνεύονται και την περιπαίζουν.

-Μια μέρα εμφανίστηκε ένας ξένος Γάτος με ένα μάτι, ταίριαξε αμέσως με την Γάτα μου, έκαναν παρέα, έβγαιναν βόλτα συχνά, ζευγάρωσαν και έφεραν στον κόσμο τρία χαριτωμένα γατάκια.

-Η Γάτα μου έγινε μητέρα, η ζωή της πήρε αξία! αισθανόταν περήφανη για τα «παιδιά» της, το έβλεπα το ένιωθα, παρατηρούσα πως τα καμάρωνε και πως τα πρόσεχε… όλα άλλαξαν, η Γάτα μου «κέρδισε τη ζωή!».-

Κεντρική ιδέα: Ο ήλιος βγαίνει για όλους!.

Σπύρος Α. Ηλιάδης

Δημοσιογράφος

Εκδότης ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

τ. Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος

TV ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ