Στις (28-11-2013) τις
πρώτες πρωινές ώρες, αστυνομικοί του Τμήματος Δίωξης Λαθρομετανάστευσης
Πτολεμαΐδας, συνέλαβαν 39χρονο αλλοδαπό, υπήκοο Αλβανίας, για μεταφορά δύο μη
νόμιμων μεταναστών.
Συγκεκριμένα, χθες
(27-11-2013) τις πρώτες πρωινές ώρες στον Πολύμυλο Κοζάνης, σε έλεγχο που έγινε
σε Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο από αστυνομικούς της Μεικτής Ομάδας Ελέγχου της
Αστυνομικής Διεύθυνσης Κοζάνης, διαπιστώθηκε ότι ο 39χρονος οδηγός και
ιδιοκτήτης του οχήματος, μετέφερε τους δύο
ομοεθνείς του (20 και 23 χρονών), έναντι χρηματικής αμοιβής, προς το
εξωτερικό της χώρας.
Συνολικά κατασχέθηκαν:
το Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο,
πέντε (5) κινητά τηλέφωνα
και
το χρηματικό ποσό των εξήντα (60) ευρώ