(Ε)
ΓΚΙΝΗ ΔΟΜΝΑ PROJECT MANAGER.
Για να κατανοηθεί ορθά το μάνατζμεντ του προσωπικού χρόνου
το οποίο είναι μια ατομική διαδικασία και πρέπει να ταιριάζει στην
προσωπικότητα του καθενός, καθώς και στις εκάστοτε περιστάσεις, θα πρέπει
πρωτίστως να μάθετε όχι μόνο να χρησιμοποιείτε τον χρόνο σας, αλλά και να είστε
σε θέση να γνωρίζετε ποια προβλήματα θα αντιμετωπίσετε προκειμένου να τον
κατατάξετε σωστά. Το κύριο σημείο του μάνατζμεντ του προσωπικού χρόνου είναι η
γόνιμη και αποτελεσματική αξιοποίηση του, η οποία χρειάζεται βέβαια να
¨συνοδεύεται¨ από ισχυρή αυτοπειθαρχία και αυτοπεποίθηση.
Η διαδικασία για έναν καλύτερο προγραμματισμό του χρόνου
περνάει από πέντε (5) στάδια: