Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Φλώρινα: Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην οδό Μεγάλου Αλεξάνδρου λόγω ολοκλήρωσης εργασιών |ΤΟ ΒΗΜΑ το blog των αποκαλύψεων!

Ο Δήμος Φλώρινας ενημερώνει τους δημότες και τους επισκέπτες ότι, στο πλαίσιο της ολοκλήρωσης του έργου «Παρεμβάσεις Οδικής Ασφάλειας επί της οδού Μεγάλου Αλεξάνδρου», το οποίο είναι ενταγμένο στο Πρόγραμμα Βελτίωσης Οδικής Ασφάλειας του Ταμείου Ανάκαμψης, συνολικού αρχικού προϋπολογισμού 1.275.000,00 ευρώ (με ΦΠΑ), θα εφαρμοστούν οι αναγκαίες προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην περιοχή.

Συγκεκριμένα, η οδός Μεγάλου Αλεξάνδρου θα παραμείνει κλειστή καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας για την κυκλοφορία οχημάτων από την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 έως και την Τρίτη 30 Ιουνίου 2026, προκειμένου να εκτελεστούν οι τελικές εργασίες κατασκευής υπερυψωμένων διασταυρώσεων και υπερυψωμένων διαβάσεων πεζών, στο τμήμα από την οδό Ι. Καραβίτη έως την οδό Στ. Δραγούμη.

Με την ολοκλήρωση των εργασιών θα πραγματοποιηθεί ασφαλτόστρωση για την διαμόρφωση αντιολισθηρού και αντιπαγωτικού οδοστρώματος, ενώ σε συνδυασμό με τα ανακατασκευασμένα πεζοδρόμια από φυσικά υλικά, η οδός Μεγάλου Αλεξάνδρου θα αποδοθεί σε κατοίκους και επισκέπτες ως μία σύγχρονη αστική παρέμβαση που αναβαθμίζει την οδική ασφάλεια, την προσβασιμότητα και την ποιότητα του δημόσιου χώρου.

Το έργο αποτελεί μία από τις πρώτες ολοκληρωμένες παρεμβάσεις βιώσιμης αστικής κινητικότητας στην πόλη, με στόχο τη δημιουργία ενός ασφαλέστερου και πιο φιλικού περιβάλλοντος για πεζούς και οχήματα, την αισθητική αναβάθμιση του αστικού τοπίου και την ενίσχυση της εμπορικής δραστηριότητας της περιοχής.

Ο Δήμος Φλώρινας αντιλαμβάνεται ότι οι προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις ενδέχεται να προκαλέσουν δυσκολίες στην καθημερινή μετακίνηση κατοίκων, επαγγελματιών και επισκεπτών. Δυστυχώς στα μεγάλα έργα εντός του οικιστικού ιστού η ταλαιπωρία των πολιτών είναι αναπόφευκτη, γι’ αυτό προσπαθούμε να την μετριάσουμε στο μέτρο του εφικτού. Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη και ευχαριστούμε όλες και όλους για την κατανόηση, την υπομονή και τη συνεργασία τους.

Με τη συμβολή όλων, οι εργασίες θα ολοκληρωθούν με ασφάλεια και εντός του προβλεπόμενου χρονοδιαγράμματος, παραδίδοντας στην πόλη έναν αναβαθμισμένο δημόσιο χώρο, που θα εξυπηρετεί καλύτερα τις ανάγκες των συνδημοτών και θα συμβάλλει στη βιώσιμη ανάπτυξη και την αναζωογόνηση του εμπορικού κέντρου.