Ομιλήτριες της διάλεξης ήταν οι συνεργαζόμενοι ιατροί του Ενιαίου
Κοινωνικού Δικτύου Δυτικής Μακεδονίας, Δρ Μόσχου και η Δρ
Κουντουρά, οι οποίες ανέπτυξαν θέματα που αφορούν την πρόληψη νοσημάτων,
τη σημασία της έγκαιρης διάγνωσης και την υιοθέτηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής.
Τη διάλεξη παρακολούθησε ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Αστυνομίας Κοζάνης,
Αστυνομικός Διευθυντής κ. Ηλίας Τσιότσιας, καθώς και αστυνομικό προσωπικό των
Υπηρεσιών της Διεύθυνσης.
Σκοπός της εκδήλωσης ήταν η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση του κοινού
σε θέματα πρόληψης, έγκαιρης διάγνωσης και υιοθέτησης υγιεινών συνηθειών, με
στόχο τη διατήρηση και την προαγωγή της υγείας.


