-Τα περισσότερα αυτοκίνητα και μηχανές κινούνται χωρίς τους βασικούς κανόνες στην πόλη της Φλώρινας, άλλα πάνε αργά και άλλα πολύ γρήγορα κυνηγώντας τον χρόνο με το ρολόι.
-Οι περισσότεροι οδηγοί έχουν την
κακή συνήθεια να κινούν τα αυτοκίνητα τους για να πάνε λίγα μέτρα παρακάτω, για
τις ανάγκες της μέρας.
Οι ιδιοκτήτες μηχανών σπαν την μονοτονία
τους προκαλώντας θόρυβο με τις εμπορικές εξατμίσεις που τοποθετούν, αφαιρώντας τις
εργοστασιακές.
-Οι ποδηλάτες ελάχιστοι! οι
περισσότεροι τα έχουν κλειδωμένα ή κρεμασμένα στην αποθήκη, τα βαρέθηκαν ή
φοβούνται τα αυτοκίνητα μιας και δεν υπολογίζουν τα ποδήλατα ως θα έπρεπε.
-Η τροχαία από το μέρος της δίνει καθημερινό αγώνα να ισοσταθμήσει το «παράλογο
με το λογικό», είναι στους δρόμους ελέγχοντας, παρατηρώντας, επιβάλλοντας την
τάξη και πολλές φορές να προλαμβάνουν σοβαρά ατυχήματα όπως αυτά με τους μεθυσμένους οδηγούς ακόμα και τους «γρήγορους»… αυτούς που νομίζουν ότι οι δρόμοι φτιάχτηκαν
μόνο για αυτούς.
-Το κυκλοφοριακό στην πόλη της Φλώρινας βέβαια είναι ένα θέμα σοβαρό, επιδεινώθηκε εξ αιτίας των πολλών εργασιών που πραγματοποιούνται την ίδια περίοδο, εδώ όμως θα πρέπει να πω ότι ο διοικητής κ. Γκίνης Δημήτριος, δείχνει ανοχή, στα επιτρεπτά όρια, κάτι που οι σώφρονες οδηγοί το καταλαβαίνουν και προσπαθούν να συνεργαστούν με τους τροχονόμους της πόλης, συνδυάζοντας "το τερπνόν μετά του ωφελίμου".-
Σπύρος Α. Ηλιάδης
Δημοσιογράφος
Διαχ. στο ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
τ. Πρόεδρος & Διευθύνων
Σύμβουλος
TV ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ