-Γνωστή τοπική αλυσίδα super market, «φιλοξενεί» στα ράφια της αναψυκτικό παραγόμενο, εμφιαλωμένο και συσκευασμένο στην Βουλγαρία, με ετικέτα στην Βουλγαρική γλώσσα.
-Λογικά η εισαγωγή θα πρέπει να είναι
νομότυπη, το ερώτημα που τίθεται είναι σε τι αποσκοπεί η Βουλγαρική ετικέτα,
πως ο Φλωρινιώτης θα την διαβάσει να πάρει πληροφορίες για το προϊόν, όπως
συστατικά, ημερομηνία παραγωγής και λήξης, διατροφικέ αξίες κ.α.
-Καλό θα είναι η διεύθυνση της αλυσίδας να
ενημερώσει τους καταναλωτές – πελάτες του, διότι από την ενημέρωση κανείς δεν
έχασε!.-
Σπύρος Α. Ηλιάδης
Δημοσιογράφος
Διαχ. στο ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
τ. Πρόεδρος & Διευθύνων
Σύμβουλος
TV ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ