Το Εργαστήριο Δημιουργικότητας, Καινοτομίας και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευσητης Σχολής Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας τιμήθηκε μετοΧρυσό Βραβείο στα Education Leaders Awards 2025, στην κατηγορία «Καινοτομία στη Διδασκαλία στη Δημόσια Τριτοβάθμια Εκπαίδευση».
Η βράβευση αφορούσε τη δράση «GameItAway – Εκπαίδευση στην
Επιχειρηματικότητα μέσω σχεδιασμού επιτραπέζιων παιχνιδιών», η οποία
υλοποιείται στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ με
τίτλο:“GameItAway! –
EntrepreneurshipEducationthroughGameDesignandMaker-CenteredLearning” (Project
No: 2022-1-PT01-KA220-HED-000087026).
Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 3 Ιουλίου 2025, στο
Συνεδριακό Κέντρο Εθνικής Ασφαλιστικής,
παρουσία περισσότερων από 250 υψηλόβαθμων στελεχών της εκπαίδευσης,
εκπροσώπων πανεπιστημίων, επαγγελματιών, καθώς και εκπροσώπων του Τύπου. Την
εκδήλωση χαιρέτισε η Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφία Ζαχαράκη, ενώ πρόεδρος της επιτροπής
αξιολόγησης ήταν η πρώην Υπουργός Παιδείας, Άννα Διαμαντοπούλου. Το βραβείο
παρέλαβε ο Καθηγητής του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου
Δυτικής Μακεδονίας και διευθυντής του Εργαστηρίου Δημιουργικότητας, Καινοτομίας
και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση, Θαρρενός Μπράτιτσης.
Επισημαίνεται, ότι η δράση αποτελεί μια καινοτόμα προσέγγιση στην
εκπαίδευση στην επιχειρηματικότητα, η οποία βασίζεται στον σχεδιασμό
επιτραπέζιων παιχνιδιώνκαι στη φιλοσοφία του Maker-CenteredLearning.
Απευθύνθηκε σε φοιτητές τριτοβάθμιας εκπαίδευσηςανεξαρτήτως γνωστικού πεδίου,
με στόχο την ανάπτυξη επιχειρηματικών δεξιοτήτων, σύμφωνα με το πανευρωπαϊκό
πλαίσιο Ικανοτήτων Επιχειρηματικότητας EntreComp. Στο πλαίσιο του προγράμματος επιμορφώθηκαν 50
φοιτητές του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, ενώ τρεις συμμετείχαν στην
τελική δράση στο Πανεπιστήμιο του Αβέιρο στην Πορτογαλία.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι το εργαστήριο ΔηΚαιΤΕ βραβεύεται στο θεσμό
EducationLeader Awards για τρίτη συνεχή χρονιά, έχοντας λάβει συνολικά τέσσερις
διακρίσεις, επιβεβαιώνοντας τη διαρκή του συμβολή στην καινοτομία και την
ποιοτική αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.