Ο Εμπορικός Σύλλογος Γρεβενών πραγματοποίησε ανώνυμη τηλεφωνική έρευνα με σκοπό την καταγραφή και ανάλυση της κίνησης στην εμπορική αγορά κατά την περίοδο των εκπτώσεων. Η έρευνα διεξήχθη αμέσως μετά το πέρας της περιόδου εκπτώσεων και απευθυνόταν σε επιχειρηματίες και καταστηματάρχες από διάφορους κλάδους του λιανεμπορίου.
Βασικοί Στόχοι της Έρευνας
· Καταγραφή των πωλήσεων: Εκτίμηση της μεταβολής των
πωλήσεων σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.
· Αντίληψη των επιχειρηματιών: Μέτρηση της ικανοποίησης
των εμπλεκομένων φορέων όσον αφορά την απόδοση των πωλήσεων κατά τη διάρκεια
των εκπτώσεων.
· Αποτίμηση της αγοράς: Συγκριτική αξιολόγηση της
εμπορικής δραστηριότητας μεταξύ των ετών, με στόχο την αναγνώριση τάσεων και
προκλήσεων.
Ερωτηματολόγιο Έρευνας
Η δομή του ερωτηματολογίου περιλάμβανε τις ακόλουθες βασικές ερωτήσεις:
1. Μεταβολή των Πωλήσεων: