Τη δεκαετία του 1970 η Peugeot «ανοίχτηκε» οικονομικά. Απέκτησε επίσης
και την Citroën το 1975 σχηματίζοντας τον όμιλο PSA, έχοντας ως στόχο να
κυριαρχήσει στο αυτοκινητικό γίγνεσθαι. Αυτό όμως που αρχικά φαινόταν ως μια
καλή ιδέα, εξελίχθηκε σύντομα σε οικονομικό εφιάλτη.
Για να επιβιώσει η Peugeot έπρεπε να σκεφτεί διαφορετικά. Ή αν προτιμάτε
καλύτερα... «έξω από τα καθιερωμένα». Όπως ακριβώς συνέβη το 1985. Με το
λανσάριμα του 205. Το fun-to-drive, κομψό, ποιοτικότατο και συμπαγές μικρό
χάτσμπακ των Γάλλων έκανε πάταγο από την πρώτη του κιόλας εμφάνιση στο
αυτοκινητικό στερέωμα.
Σε 3θυρες και 5θυρες εκδόσεις αλλά και με πολλές «highlight» εκδοχές στο
παλμαρές του, το 205 έχτισε ένα προφιλ ισχυρότατο που το καθιέρωσε στη
συνείδηση του αγοραστικού κοινού. Οι δε εκδόσεις 1.6 και κυρίως η 1.9 GTI καθώς
και το θρυλικό T16 του Group B, ουσιαστικά δημιούργησαν το θρύλο του 205,
δίνοντας συγχρόνως μια βαθιά ανάσα ανακούφισης σε ολόκληρο τον οργανισμό της
Peugeot.
drive.gr