-Η ιδιαιτερότητα της 330LM/250 GTO είναι το ότι πρόκειται για τη μόνη που ανήκε στην εργοστασιακή ομάδα.
-Μάλιστα το 1962 είχε
κερδίσει, βαμμένη σε αυτό το έντονο κόκκινο χρώμα και με το «7» στις πόρτες
της, την κατηγορία της στα 1.000
χιλιόμετρα του Nürburgring και είχε εγκαταλείψει στις 24 Ώρες του
Le Mans λόγω υπερθέρμανσης.
-Ο κινητήρας της
ήταν αρχικά ένας ατμοσφαιρικός V12
αγωνιστικών προδιαγραφών με 4.000 κυβικά που με τη βοήθεια
καρμπυρατέρ της Weber απέδιδε 390
ίππους. Που λόγω και του χαμηλού βάρους των μόλις 950 κιλών εξασφάλιζε
στην 250 GTO μια τελική ταχύτητα
280 χλμ./ ώρα.
cnn.gr