Συνεχίζονται οι εργασίες στη σήραγγα Κλεισούρας που θα μειώσει την
απόσταση μεταξύ δύο πόλεων της Δυτικής Μακεδονίας.
Σημαντική είναι η πρόοδος που έχει σημειωθεί
στο έργο της οδικής σήραγγας Κλεισούρας, το σημαντικότερο τμήμα της νέας επαρχιακής οδού που
εντάσσεται στον οδικό άξονα Καστοριάς-Πτολεμαΐδας.
Τα εργοτάξια της εταιρείας «ΑΚΤΩΡ» συνεχίζουν
τις εργασίες τους και, σύμφωνα με πληροφορίες του carandmotor.gr έχουν
διανοιχθεί περισσότερα από 350 μέτρα, από τα συνολικά 1.365 που θα είναι το
τελικό μήκος της σήραγγας, όταν ολοκληρωθεί, περίπου στα μέσα του 2025.
Υπενθυμίζεται ότι γίνονται ελεγχόμενες
εκρήξεις, καθεμία από τις οποίες ανοίγει περίπου 1,5 μ. βουνού, ενώ μεταξύ
άλλων έχει ξεκινήσει η κατασκευή των τεχνικών υποδομών για τις δύο οδούς που θα
διέρχονται τη σήραγγα, κάτω Βασιλειάδα -Σήραγγα – Βαρικό και αντίστροφα.
Το κόστος του έργου ανέρχεται σε 71,07 εκατ.
ευρώ με ΦΠΑ και χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων –
συγχρηματοδοτούμενο σκέλος – καθώς είναι ενταγμένο στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα
«Δυτική Μακεδονία στο ΕΣΠΑ 2014-2020. Αναθέτουσα Αρχή είναι η Εγνατία Οδός.
Το έργο
Αφορά στην πλήρη κατασκευή της αρτηρίας της
νέας Επαρχιακής Οδού, που εντάσσεται στον οδικό άξονα Καστοριάς – Πτολεμαΐδας
και βρίσκεται στα διοικητικά όρια των Περιφερειακών Ενοτήτων Καστοριάς και
Φλώρινας και απολήγει στα όρια του νομού Κοζάνης.
Η αρτηρία είναι μήκους 10,3 χλμ., με πλάτος
οδοστρώματος 8,0 μ., μία λωρίδα κυκλοφορίας πλάτους 3,75 μέτρων ανά κατεύθυνση
και επιπλέον λωρίδα καθοδήγησης πλάτους 0,25 μ. Η σήραγγα της Κλεισούρας θα
έχει μήκος 1.365 μ., θα είναι διπλής κατεύθυνσης.
Πέρα από τη σήραγγα θα κατασκευαστούν 4
ανισόπεδοι κόμβοι, 1 γέφυρα (ρέματος Κωτούρη) 34,60 μ. μήκους και 4 κάτω
διαβάσεις.
Πηγή: carandmotor.gr