Παράδειγμα αποτελεί η υπόθεση χαμηλοσυνταξιούχου ηλικιωμένου καταναλωτή
ο οποίος κατοικεί σε παραμεθόριο νησί και δεν μπορεί να αποπληρώσει το δάνειό
του λόγω της ακρίβειας σε συνάρτηση με το χαμηλό εισόδημά του. Συγκεκριμένα, η
οφειλή της πιστωτικής κάρτας ανερχόταν σε 28.104,85€ ενώ, για τη ρύθμιση της,
το πιστωτικό ίδρυμα απαιτούσε την προσημείωση της κύριας κατοικίας.
Με την υποστήριξη της ΕΕΚΕ, το πιστωτικό ίδρυμα διέγραψε την οφειλή σε
ποσοστό 65,84% ενώ το υπόλοιπο ποσό ρυθμίστηκε σε 120 δόσεις χωρίς την
προσημείωσης της Ά κατοικίας του καταναλωτή.
H ΕΕΚΕ παρέχει από το 2010 στους καταναλωτές υποστήριξη και
συμβουλευτική για την εξωδικαστική ρύθμιση των οφειλών τους προς τα πιστωτικά
ιδρύματα.
Καλούνται οι καταναλωτές που αντιμετωπίζουν οποιοδήποτε πρόβλημα στη
ρύθμιση των οφειλών τους, να επικοινωνούν με την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών
Ελλάδας στα ακόλουθα στοιχεία επικοινωνίας:
On line φόρμα υποβολής
αιτήματος: https://eeke.gr/activities-of-e-e-k-e-2/rithmisi-ofilon/
e-mail: info@eeke.gr
Τel :210-8817730
fb: www.facebook.com/enosikatanaloton/