Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2023

Αναζήτηση εργασίας, από φοιτήτρια του 5ου έτους στην Καλών Τεχνών Π.Δ.Μ


 -Χαίρετε, είμαι Φλωρινιώτισσα και φοιτήτρια 5ου έτους στην Καλών Τεχνών ΠΔΜ. Αναζητώ εργασία στην πόλη της Φλώρινας, είτε μερικής είτε πλήρης απασχόλησης.

-Με βάση τις ικανότητες-δεξιότητες μου μια θέση γραμματειακής υποστήριξης θα μου ταίριαζε περισσότερο. Φυσικά, ακόμα καλύτερα αν πρόκειται για δημιουργικής φύσεως απασχόληση που σχετίζεται με το αντικείμενο σπουδών μου.

-Είμαι ανοιχτή στις προτάσεις, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Σύντομο βιογραφικό σημείωμα

Η Σοφία Λεωνίδου γεννήθηκε στην Θεσσαλονίκη το 2001. Πλέον ζει και εργάζεται στην Φλώρινα. Τελείωσε το 1ο Επαγγελματικό Λύκειο Φλώρινας, με βαθμό απολυτηρίου «Άριστα 19.7/20». Είναι φοιτήτρια 5ου έτους στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών με κατεύθυνση ζωγραφική και με δασκάλους τους κ. Κοντοσφύρη Χαρίλαο και Θωμά Ζωγράφο. Κύριες ασχολίες της είναι η φωτογραφία πολιτιστικών εκδηλώσεων και ο σχεδιασμός εξώφυλλων για βιβλία και μουσικά άλμπουμ. Επίσης, ασχολείται ενεργά με την ασπρόμαυρη ζωγραφική / σχέδιο, την καλλιτεχνική φωτογραφία και την δημιουργική γραφή. Ακόμη, έχει λάβει μέρος σε δεκάδες εκπαιδευτικά σεμινάρια και ημερίδες με θεματικές αυτών, (εκπαίδευση, ψυχανάλυση κ.α.). Επιπλέον, έχει συμμετάσχει σε ποικίλους καλλιτεχνικούς διαγωνισμούς και εκθέσεις/δραστηριότητες, εκ των οποίων δύο είναι : Εταιρεία Τουρισμού Δυτικής Μακεδονίας σε συνεργασία με τους Δήμους Σερβίων και Φλώρινας, διαγωνισμός φωτογραφίας, 1οβραβείο, 2022. Ακόμη, 2ος Πανελλήνιος Λογοτεχνικός Διαγωνισμός Ποίησης και Διηγήματος του Πειραματικού Γυμνασίου Πανεπιστημίου Πατρών, 1ος Έπαινος Ποίησης, 2015-2016.

*Ζητήστε μου να σας στείλω το πλήρες βιογραφικό μου εάν το επιθυμείτε.*

Σημαντικά στοιχεία:

Όνομα-Επώνυμο: Σοφία Λεωνίδου

Τόπος διαμονής: Φλώρινα

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6937314571

Email: sofialeonidouart@gmail.com

Κοινωνικά δίκτυα:

Προσωπικό blog: https://sofialeonidouart.blogspot.com/

Επαγγελματικό instagram: https://www.instagram.com/sofia_leonidou_art/

Σοφία Λεωνίδου

21/11/23.