Σε πρόσφατη
υπόθεση που διαχειρίστηκε η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕ, το
αρμόδιο fund δεν δεχόταν καμία επικοινωνία με τον καταναλωτή καθώς ο
συγκεκριμένος υπερήλικας δεν διέθετε ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (e-mail).
Δυστυχώς, η
ΕΕΚΕ παρά τις επανειλημμένες τηλεφωνικές και έγγραφες προσπάθειες δεν κατάφερε
ποτέ να επικοινωνήσει με την εισπρακτική εταιρεία ακόμα και μετά την υποστήριξη
στον καταναλωτή για τη δημιουργία προσωπικού ταχυδρομείου.
Στην
περίπτωση αυτή δε, ενέχεται ο κίνδυνος να χαθεί η όποια ρύθμιση και πληρωμή από
τον καταναλωτή.
Καταλήγοντας,
μετά από πέντε (5) ολόκληρους μήνες ανεπιτυχών προσπαθειών, η ΕΕΚΕ
προγραμμάτισε δια ζώσης ραντεβού με την τράπεζα που είχε εξ αρχής λάβει το
δάνειο ο καταναλωτής για να μπορέσει να ολοκληρώσει τη νέα ρύθμιση στην οποία
διεγράφη ποσοστό 12,40% και αποπληρωμή του υπολοίπου σε 52 μήνες.
H ΕΕΚΕ
παρέχει από το 2010 στους καταναλωτές υποστήριξη και συμβουλευτική για την
εξωδικαστική ρύθμιση των οφειλών τους προς τα πιστωτικά ιδρύματα.
Καλούνται οι
καταναλωτές που αντιμετωπίζουν οποιοδήποτε πρόβλημα στη ρύθμιση των οφειλών
τους, να επικοινωνούν με την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας στα ακόλουθα
στοιχεία επικοινωνίας:
On line
φόρμα υποβολής αιτήματος: https://eeke.gr/activities-of-e-e-k-e-2/rithmisi-ofilon/
e-mail: info@eeke.gr
Τel
:210-8817730