Εκφράζεται ακόμα η ανησυχία ότι, με βάση τους χειρισμούς της κυβέρνησης,
ο ιδιώτης θα εισπράττει τα έσοδα και όλες οι ευθύνες θα συνεχίσουν να βαραίνουν
τον ΟΣΕ, ενώ μετά από 20 χρόνια ΣΔΙΤ (περίοδος κατασκευής, λειτουργίας και
συντήρησης), όλη η τεχνογνωσία του ΟΣΕ θα χαθεί, με όλα τα έργα συντήρησης του
δικτύου να περνάνε πλέον στους ιδιώτες.
Έντονος είναι επίσης και ο προβληματισμός για την «πυροσβεστική» μόνο
συντήρηση που γίνεται σήμερα στο σιδηροδρομικό δίκτυο και θα γίνεται μέχρι την
ολοκλήρωση του έργου ΣΔΙΤ. Φαίνεται ότι η αυξημένη συχνότητα των ατυχημάτων τα
τελευταία 4 χρόνια υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να συνεχιστεί, δεδομένου ότι ο
διαγωνισμός δεν έχει καν ξεκινήσει.
Η κα Πέρκα ερωτά τέλος τον αρμόδιο Υπουργό για το λόγο διακοπής της
κυκλοφορίας των συρμών στο δίκτυο της Φλώρινας, μετά από το δυστύχημα των
Τεμπών. Μέχρι σήμερα δεν υπάρχει κάποια επίσημη ενημέρωση για το πότε
προβλέπεται η επανέναρξη των δρομολογίων μιας τόσο κρίσιμης γραμμής για τις
καθημερινές μετακινήσεις των κατοίκων της Φλώρινας.