Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2023

Πολιτικό ευχαριστήριο του κ. Σάββα Σαπαλίδη

Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω τους 1517 συμπολίτες μας, που με ψήφισαν στις εκλογές της Κυριακής 8 και 15/10/2023, δηλώνοντας ότι η αναμέτρηση αυτή αποτελεί από τους πιο δύσκολους προεκλογικούς αγώνες, που έχω συμμετάσχει.

Συγκινητική η στήριξη των πολιτών της Π.Ε Φλώρινας προς  το πρόσωπό μου και τους ευχαριστώ θερμά όλους, τον καθένα και την καθεμιά ξεχωριστά.

Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου, που ήταν συνεχώς δίπλα μου, τους φίλους μου και όλους εσάς που με αγκαλιάσατε με περίσσεια αγάπη, στηρίζοντος  και παροτρύνοντάς με να συνεχίσω το δύσκολο έργο μου.

Αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για εμένα η 4η θέση στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού μας "ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ".

Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τους συμπολίτες μου, οι οποίοι  στην πόλη της Φλώρινας μου έδωσαν την πρωτιά  στο συνδυασμό μας. 

Ένα μεγάλο ευχαριστώ οφείλω και στον περιφερειάρχη μας Γιώργο Αμανατίδη για την τιμή και την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπό μου και με συμπεριέλαβε στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού μας.

Δεσμεύομαι προς όλους εσάς, όπως κάνω τόσα χρόνια να αγωνίζομαι με όλες μου τις δυνάμεις, ώσπου και η Δυτική Μακεδονία να γίνει σημείο αναφοράς για επενδύσεις στον αγροδιατροφικό τομέα,  τον τουρισμό, τη διασυνοριακή συνεργασία, την εξωστρέφεια, την κυκλική οικονομία και την ενέργεια πρεσβεύοντας πάντα την ανθρωποκεντρική ανάπτυξη.

Με τιμή,

ΣΑΠΑΛΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ