Δεκάδες χιλιάδες συνάδελφοι σύρονται με τους πλέον χείριστους τρόπους και μεθόδους στα δικαστήρια με την διαδικασία ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ.
ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ
Με τηλεφωνική ειδοποίηση ή ειδική επιστολή
ζητούν δήθεν υποχρεωτικές οφειλές έως 10 έτη.
Η Αρχική απαίτηση της οφειλής με την τελική
απαίτηση (μετά από διαπραγμάτευση ή πρότασή τους) φτάνει σε μείωση έως 80%.
Δηλαδή εάν η αρχική οφειλή είναι 13.500 ευρώ η τελική οφειλή κυμαίνεται γύρω
στις 3.500.
Εάν ο χρήστης ή καταστηματάρχης δεν
ανταποκρίνεται, σύρονται στα δικαστήρια με την απαίτηση της αρχικής οφειλής των
13.500 ευρώ.
Τα στοιχεία που χρησιμοποιούν συνήθως είναι
ψευδή και μη πραγματικά.
Ζητούν οφειλές σε καταστήματα ανύπαρκτα χωρίς
να γνωρίζουν εάν η διεύθυνση είναι ακριβής, η εάν η επιχείρηση υπάρχει ή έχει
πουληθεί ή έχει κλείσει. Σε συνάδελφο ενώ η επιχείρησή του άρχισε να λειτουργεί
π.χ. το 2017, ζητούνται οφειλές από τον GEA και για έτη 2013-2014-2015-2016.
Έτσι υποχρεούται να παρουσιαστεί στο δικαστήριο με αντιπροσώπευση Δικηγόρου και
με ποσό εξόδων γύρω στα 500 ευρώ για να αποδείξει κάτι που δεν ευθύνεται και
είναι ψευδές.
Πολλές αποφάσεις είναι καταδικαστικές και
αρκετές απαλλαχτικές – αθωωτικές.
Με έμμεσους τρόπους εκβιάζουν τον χρήστη -
καταστηματάρχη περί δήθεν δικαστικών ενεργειών και με το συνηθισμένο λεξιλόγιο
ότι “τον GEA θα τον πληρώσεις και οποιαδήποτε μουσική χρησιμοποιείς εμάς
υποχρεωτικά θα μας πληρώσεις”, ενώ οι τηλεφωνικές κλήσεις δεν έχουν τελειωμό.
Πλήρη καταστρατήγηση και μη εφαρμογή του Αμοιβολογίου, διότι συνήθως δεν
διαπραγματεύονται με χρήστη- καταστηματάρχη όπως προβλέπεται στην κείμενη
Νομοθεσία 2121/93 και 4481/2017.
Εάν τα στοιχεία που χρησιμοποιούν είναι
πραγματικά και τα ποσά κυμαίνονται 100 ή 150 ευρώ ετησίως, προτείνουμε την
εξόφλησή τους με προκαταβολή και δόσεις.
Ποσά απαιτητέα που κυμαίνονται έως 3.000 ευρώ,
με πρωτοβουλία διαπραγμάτευσης υπάρχει δυνατότητα μείωσης έως και 70%.
Ιδιαίτερη προσοχή να επιδεικνύεται όταν η
απόφαση του δικαστηρίου είναι καταδικαστική. Στην περίπτωση αυτή στον
χρήστη-καταστηματάρχη συμβαίνουν τα εξής τραγικά:
Μετά την απόφαση και σε ελάχιστο διάστημα (2 ή
3 εβδομάδες), γίνεται κατάσχεση των τραπεζικών λογαριασμών ακόμη και του
επαγγελματικού και δεσμεύουν τα χρήματα. Σ αυτή την περίπτωση ο καταστηματάρχης
θα πρέπει να λειτουργήσει ανάλογα.
ΤΡΑΓΙΚΟ. Εάν ο συνάδελφος απαλλαγεί από τα
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ μέτρα ο GEA επανέρχεται με ΝΕΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ μέτρα η ΑΓΩΓΗ για την
οφειλή που απαιτεί και μάλιστα επαυξημένη με τόκους και δικαστικά έξοδα.
Για κατάσχεση περιουσιακών στοιχείων έως τώρα
ο GEA δεν έχει προσφύγει.
Τα προσωπικά δεδομένα του χρήστη-καταστηματάρχη
διασύρονται με Ασφαλιστικά μέτρα μαζί με άλλους συνάδελφους, με αποτέλεσμα να
γνωρίζει ο οποιοσδήποτε την εικόνα της επιχείρησής του. Νομιμοποιείται ο
συνάδελφος να προχωρήσει σε ΑΓΩΓΗ εναντίον του GEA ζητώντας αποζημιώσεις και
ηθική βλάβη.
Για το Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος
Τσαπατσάρης Γρηγόριος