Πέμπτη 25 Μαΐου 2023

Γ. Κασαπίδης: Τηρούμε στο ακέραιο τη δέσμευσή μας για την υλοποίηση έργων οδικών υποδομών που θα βελτιώσουν την προσβασιμότητα των κτηνοτροφικών και λοιπών επιχειρήσεων

«Η Περιφερειακή Αρχή συνεχίζει να επενδύει στην υλοποίηση έργων οδικών υποδομών με στόχο την ενίσχυση και ανάπτυξη όλων των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων των ανθρώπων της υπαίθρου. Τηρεί στο ακέραιο τη δέσμευσή της για υλοποίηση έργων οδικών υποδομών, που θα βελτιώσουν την προσβασιμότητα των κτηνοτροφικών και λοιπών επιχειρήσεων». 

Με αυτά τα λόγια ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας, Γεώργιος Κασαπίδης, ολοκλήρωσε την επίσκεψή του στις Τοπικές Κοινότητες Πύργων και Μεσοβούνου του Δήμου Εορδαίας, όπου βρέθηκε την Τετάρτη 24 Μαΐου 2023, συνοδευόμενος από την Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Κοζάνης Κατερίνα Δαδαμόγια και τον Αντιπεριφερειάρχη Ανάδειξης Πολιτιστικής Κληρονομιάς και Απασχόλησης Γιώργο Βαβλιάρα, για να δει από κοντά την πρόοδο των εργασιών του αναπτυξιακού έργου, «Οδικές προσβάσεις σε επιχειρήσεις πρωτογενούς τομέα Δήμου Εορδαίας Π.Ε. Κοζάνης».

Αντικείμενο του έργου είναι η εκτέλεση εργασιών κατασκευής και συντήρησης οδών για τη βελτίωση των οδικών προσβάσεων, σε κτηνοτροφικές και λοιπές επιχειρήσεις, στους οικισμούς του Δήμου Εορδαίας.

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 3.580.000 € (με Φ.Π.Α), με χρηματοδότηση από τον Τοπικό Πόρο Ανάπτυξης, κατά 85% από την Περιφέρεια και 15% από το Δήμο. Στο έργο περιλαμβάνονται εργασίες οδοστρωσίας, ασφαλτόστρωσης, καθώς και εργασίες καθαρισμού τάφρων και οχετών.

Στόχος του έργου είναι η βελτίωση της ποιότητας ζωής, αλλά και η ενίσχυση της επιχειρηματικότητας. Τα έργα υποδομών βοηθούν την προσβασιμότητα στις κτηνοτροφικές και λοιπές επιχειρήσεις, συνεισφέροντας με ουσιαστικό τρόπο στην καλλιέργεια της ανταγωνιστικότητάς τους, στη μείωση του κόστους των μεταφορών και στη μεγιστοποίηση της ασφάλειας αυτών.

Πιο συγκεκριμένα θα πραγματοποιηθούν εργασίες σε 91 αγροτικές οδούς, σε οδικό δίκτυο 70 χιλιομέτρων σε όλες τις Δημοτικές Ενότητες του Δήμου Εορδαίας, με τον αριθμό των ωφελούμενων επιχειρήσεων να ανέρχεται σε 143.