Τετάρτη 10 Μαΐου 2023

Γιάννης Αντωνιάδης| Σε Κολχική, Σιταριά, Αγ. Βαρθολομαίο Λεπτοκαρυά, Φλάμπουρο, Μελίτη, Τριπόταμο, Αχλάδα και Σκοπό

-Παρά τις δύσκολες καιρικές συνθήκες το διήμερο που διανύσαμε βρέθηκα δίπλα στους συμπολίτες μου σε Κολχική, Σιταριά,Αγ. Βαρθολομαίο Λεπτοκαρυά, Φλάμπουρο, Μελίτη, Τριπόταμο, Αχλάδα και Σκοπό.

-Επίσης επισκέφτηκα τον συνοικισμό των Νεοφώτιστων Ρομά της Φλώρινας σε μια συνάντηση συμβολική και ουσίας.

Στις περιοδείες μου αναφέρομαι στο κυβερνητικό έργο που υλοποιήσαμε τα τέσσερα χρόνια που είμασταν κυβέρνηση. Ένα έργο που στην Φλώρινα αγγίζει τα 200 εκατομμύρια ευρώ όταν στην περίοδο του ΣΥΡΙΖΑ 2015-2019 δεν ξεπέρασε τα 20 εκ

-Ακόμα συζητήσαμε για όλα όσα τους απασχολούν, κατέγραψα τις ανάγκες τους ,αφουγκραστηκα τους προβληματισμούς τους και δεσμεύτηκα να είμαι δίπλα τους και την επόμενη μέρα για να κάνουμε τον τόπο μας καλύτερο για εμάς και τα παιδιά μας.

-Η αγάπη και η στήριξη στο πρόσωπό μου είναι το καλύτερο εχέγγυο για να συνεχίσω τον αγώνα μου μέχρι την τελική νίκη .

Σας ευχαριστώ!

#Μαζι_Συνεχιζουμε

#Γιαννης_Αντωνιαδης

#Νεα_Δημοκρατια

#Σταθερα_Τολμηρα_Μπροστα

#Η_Φλωρινα_ψηλα

#Me_ton_Kyriako

Πηγή από f.b Γιάννης Αντωνιάδης