Η συγκεκριμένη ανάκληση περιλαμβάνει οχήματα με ημερομηνία παραγωγής από 5/12/2016 έως 5/10/2021 και αναλυτικότερα αφορά σε 7.309 οχήματα που έχουν διατεθεί στην Ελληνική αγορά. Στα επηρεαζόμενα οχήματα, εντοπίστηκε ότι αν το κάθισμα οδηγού είναι τοποθετημένο στην θέση που το στοπ στην κάτω ράγα (που περιορίζει την κίνηση ολίσθησης μπροστά – πίσω του καθίσματος οδηγού) συμπίπτει με συγκεκριμένο σημείο εγκοπής στην επάνω ράγα, η ροπή κάμψης σε αυτή την επιφάνεια μικρότερης διατομής, ενδέχεται, υπό ορισμένες συνθήκες, να υπερβεί το όριο θραύσης στο υλικό της ράγας.
Κατά συνέπεια, η παρατεταμένη χρήση
καθίσματος στην θέση αυτή δύναται να οδηγήσει σε σπάσιμο λόγω κόπωσης της επάνω
ράγας, και κατ’ επέκταση να προκαλέσει απροσδόκητη κίνηση του καθίσματος και
στην πιο ακραία περίπτωση, την μη λειτουργία θέσεων στήριξης της ζώνης
ασφαλείας σύμφωνα με τον σχεδιασμό τους σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος.