Παρασκευή 10 Μαρτίου 2023

Μια ζωή….


 

-Μια ζωή θα μου λείπεις,

μια ζωή θα σε κυνηγάω,

είσαι όπως ο άνεμος!
-Μα τι ηλίθιος που είμαι...

πιάνεται ο άνεμος μωρέ;!
-Μια ζωή θα υπάρχουν εμπόδια

ανάμεσά μας που δεν θα με αφήνουν

να σε αγγίξω όπως εγώ θέλω.
-Μια ζωή θα ελπίζω πως κάτι θα αλλάξει

και επιτέλους θα σε χορτάσω.
-Μια ζωή θα είμαι μια χαζός ανασφαλής

ονειροπαρμένος που θα φοβάται

να δει τις αλήθειες.
-Μια ζωή θα δίνω χρόνο

στους άλλους ποτέ σ' εμένα.
-Μια ζωή θα χρεώνω εμένα

πως όλα τα κάνω λάθος

και θα είμαι ένοχος.
-Είναι ίσως αρρώστια να αγαπάς

τόσο πολύ ή ίσως αγαπώ με λάθος τρόπο.
-Ζήτα μου είπανε, διεκδίκησε...

μάλλον και αυτό το κάνω λάθος τελικά.
-Ίσως όλα να τα κάνω λάθος...

δεν ξέρω ... μπερδεύτηκα ...
-Ένα  ξέρω... σε θέλω.
-Μια ζωή θα κυνηγάω να πιάσω τον άνεμο

και ας ξέρω καλά πως ο άνεμος δεν πιάνεται,-