-Είναι
γενικά αποδεκτό ότι οι δημοσκοπήσεις αποτελούν αναγκαίο παράγοντα της
λειτουργίας στα κοινωνικοοικονομικά και πολιτικά δρώμενα μιας χώρας.
-Κανείς
δεν μπορεί να αμφισβητήσει τον ρόλο - τους σκοπούς - τους στόχους - και την δημιουργική δύναμη της έρευνας, όταν
διασφαλίζεται η θετική λειτουργία της.
-Έχοντας υπόψη πως η έρευνα εξυπηρετεί το κοινωνικό σύνολο αλλά και το ατομικό, το Κέντρο Κοινωνικών Πολιτικών & Οικονομικών Ερευνών αντιλαμβάνεται πως η επιτυχία μιας δημοσκόπησης είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων, που παίζουν ένα κοινό ρόλο με ευρύτερες επιδιώξεις.
-Σε
κάθε περίοδο διαφοροποιούνται τα αίτια και οι σκοποί που αποτελούν την βάση και
τα θεμέλια, για την ανάπτυξη της κοινωνικοοικονομικής και πολιτικής γραμμής
μιας εταιρίας - υπηρεσίας ή πολιτικού
προσώπου.
-Βασικός
σκοπός της έρευνας είναι να διερευνήσει επιστημονικά και να αναλύσει αντικειμενικά
το θέμα, τις συνθήκες και τις προϋποθέσεις για την ενημέρωση – επιτυχία.
-Η
εφαρμοσμένη επιστημονική έρευνα είναι γνωστό ότι μπορεί να δώσει απαντήσεις, σε
ερωτήματα που συσχετίζονται με την ορθή πορεία στα κοινωνικοοικονομικά και
πολιτικά δρώμενα μιας χώρας.
-Λαμβάνοντας
σοβαρά τις γραπτές απαντήσεις που δίνουν οι ερωτηθέντες , γίνεται μια ανάλυση
σε βάθος όλου του όγκου των δεδομένων.
-Το
κοινωνικό περιβάλλον μεταβάλλεται ραγδαία, παγκοσμιοποίηση , κοινωνία της
πληροφορίας, νέες αξίες και προτεραιότητες των κοινωνικών φαινόμενων και
συνθηκών, κάνουν της μετρήσεις των τάσεων περισσότερο αναγκαίες από κάθε άλλη εποχή.
-
Το Center Research είναι σε θέση και μπορεί να δώσει τα εξής:
1.Πολιτικές
δημοσκοπήσεις, όπως δημοτικότητα και υπεροχή πολιτικού προσώπου ή θεσμού.
2.Κοινωνικές
δημοσκοπήσεις, όπως ποιοτική
εμβάθυνση σκέψεων – απόψεων εκφράσεων
και αντιδράσεων του κοινού.
3.Οικονομικές
δημοσκοπήσεις, όπως δομή και χαρακτηριστικά εταιρικής εικόνας. Ικανοποίηση
πελατών παρακολούθηση ελέγχου σε επίπεδο τιμών – υπηρεσιών και συμπεριφοράς
προσωπικού.
4.Δημοσκοπήσεις
Δημόσιων Υπηρεσιών ένστολων και μη, όπως η γνώμη και άποψη του πολίτη για το
λειτουργικό θεσμικό ρόλο τους.
Σημ.Το Center Research
είναι εργαλείο δημοσιογραφικής έρευνας μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα
Η διεύθυνση
Σπύρος Α. Ηλιάδης
Δημοσιογράφος –
Εκδότης
tovimatisgynaikas@yahoo.gr