Κυριακή 30 Ιουνίου 2019

Υποψήφια Βουλευτής Φλώρινας η κ.Μαρτσούλη στο ΜέΡΑ25

Η στιγμή ενός χρονικού, το χρονικό μιας στιγμής...
Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη, είμαι απόφοιτος Α.Π.Θ Νηπιαγωγών, έχω ζήσει στο Μόναχο και στη Φρανκφούρτη. Εργάζομαι ως εκπαιδευτικός και τα τελευταία 20 χρόνια ζω στη Φλώρινα, είμαι παντρεμένη με τον Μιχάλη Μαρτσούλη, υγειονομικός υπάλληλος Νοσοκομείου Φλώρινας και έχουμε τέσσερα υπέροχα παιδιά.
Νιώθω μεγάλη μου τιμή να αγωνιστώ με το ΜέΡΑ25 και τον Γιάνη Βαρουφάκη, διότι θα έχω την ευκαιρία να μπορώ να εκφράσω και να εκπροσωπήσω την εργαζόμενη μητέρα, την εκπαιδευτικό, την πολύτεκνη μητέρα, την μητέρα με παιδί με ιδιαιτερότητες, την μητέρα που αναγκάστηκε να φύγει το παιδί της στο εξωτερικό, την μητέρα που το παιδί της σπουδάζει και έχει αβέβαιο μέλλον και την μητέρα της οποίας το παιδί της είναι στην ανεργία.
Η ζωή μου στην επαρχία με δίδαξε να έχω πλήρη ενσυναίσθηση στα προβλήματα των αγροτών, κτηνοτρόφων, μικρομεσαίων επιχειρήσεων και γενικά των ανθρώπων του νομού μας.
Γι’ αυτό όλοι μαζί πρέπει να δώσουμε την ευκαιρία στο ΜέΡΑ25 να μπει αυτή η φωνή στη Βουλή, που στηρίζει με ορθολογισμό στο πρόγραμμα του όλους εμάς και τον καθένα χωριστά!