Το 608
έχει τεθεί απέναντι από το Mercedes-Benz R-Class, φορά κινητήρες πετρελαίου από 163 έως 275
άλογα, επίσης παρέχεται και σε υβριδική
έκδοση με κινητήρα πετρελαίου απόδοσης 204 ίππων, ο οποίος θα συνδυάζεται με έναν
ηλεκτροκινητήρα 95 ίππων.
Οι «κακές» πωλήσεις του 607 ανάγκασαν την Peugeot να το διακόψει
και να προχωρήσει σε μια νέα σειρά περισσότερο προσεγμένη μαθαίνοντας από τα
λάθη του προηγούμενου μοντέλου.
Το 608 είναι μεγάλο
πολυτελές βαρύ όχημα με μήκος 5
μέτρα , έχει τις τελευταίες καινοτομίες της PSA Group
όπως, κίνηση στους τέσσερις τροχούς και μηδενικές εκπομπές ρίπων.
Το 608 έγινε να καθιερώσει την Peugeot ως σημαντικό παίκτη
στην αγορά των μεγάλων οικογενειακών αυτοκινήτων.
Το εμπορικό σήμα της Peugeot μπροστά στην μάσκα παραμένει, τα φώτα έχουν μια πιο επιθετική εμφάνιση, η εταιρία θέλει να κρατήσει μια συγκεκριμένη μορφή αναγνώρισης για όλα τα οχήματα της!
Ο στάνταρ εξοπλισμός είναι πολύ γενναιόδωρος, κάτω από το δερμάτινο σαλόνι μοιράζεται την πλατφόρμα του C5 τελευταίας γενιάς του ομίλου PSA.
Το εμπορικό σήμα της Peugeot μπροστά στην μάσκα παραμένει, τα φώτα έχουν μια πιο επιθετική εμφάνιση, η εταιρία θέλει να κρατήσει μια συγκεκριμένη μορφή αναγνώρισης για όλα τα οχήματα της!
Ο στάνταρ εξοπλισμός είναι πολύ γενναιόδωρος, κάτω από το δερμάτινο σαλόνι μοιράζεται την πλατφόρμα του C5 τελευταίας γενιάς του ομίλου PSA.
Οι αναρτήσεις AIR-εναιώρημα είναι τοποθετημένες σε εκδόσεις
υψηλών προδιαγραφών του πολυτελούς αυτοκινήτου, το σύστημα προέρχεται από
εκείνη που χρησιμοποιείται στο Citroen C5 και C6.
Σπύρος Α. Ηλιάδης
Δημοσιογράφος.
Εκδότης ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ.
τ. Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος
TV ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ