Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2015

Γνωμικά!

-Το όνειρο του σήμερα είναι η πραγματικότητα του αύριο. Κι όμως, έχουμε ξεχάσει να ονειρευόμαστε ...
-Όλη η ζωή είναι μπροστά μου αλλά εγώ εξακολουθώ να κοιτάω πίσω.
-Μάθε να ελπίζεις, γιατί η ελπίδα πεθαίνει τελευταία.
Μάθε να κάνεις όνειρα στ' αστέρια.
Μάθε να γεύεσαι κάθε στιγμή κι ας ξέρεις ότι περνά και χάνεται στο χρόνο.
Μάθε να ζεις απλά στο δικό σου κόσμο.
Μάθε ν' αγαπάς τον εαυτό σου και μετά τους άλλους
και ανάμεσά τους ξεχώρισε μια θέση γι' αυτόν, τον παντοτινό έρωτά σου!

-Όταν για όλο τον κόσμο θα είσαι κάποιος, τότε για κάποιον θα είσαι όλος ο κόσμος!
-Η ευτυχία δεν είναι κάτι που ζεις, είναι κάτι που θυμάσαι.
-Να ζεις το παρόν, να ονειρεύεσαι το μέλλον και να μαθαίνεις από το παρελθόν.
 -Ποτέ μην λυπηθείς για κάτι που έφυγε. Πες μόνο ευχαριστώ που το έζησες!
-Μην ακολουθείς το μονοπάτι. Πήγαινε εκεί που δεν υπάρχει μονοπάτι και άφησε τα ίχνη σου.
-Να με θυμάσαι όταν γελάς, μα μη γελάς όταν με θυμάσαι.
-Όταν τα όνειρα σου δεν χωράνε πουθενά πέφτουν στα μάτια και γίνονται δάκρυα, είσαι το όνειρο της ζωής μου όσο ζωή δίνεις στο όνειρο μου.
-Στην παρέα ξεκινήσαμε ένα αστείο. Είπαμε να δώσουμε το 1ο βραβείο σ' όποιον θα'λεγε το καλύτερο ψέμα. Άλλος είπε πως είδε το Θεό, άλλος πως πέταξε με πλοίο.
Εσύ με κοίταξες κατάματα και μου 'πες "σ'αγαπώ".
Η παρέα σου έδωσε το 1ο βραβείο!