Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

Πόσο επιρρεπής είσαι στην απιστία;

Της Τάνιας Νεοκλέους.
Απάντησε με ειλικρίνεια στα πιο κάτω ερωτήματα και μάθε σε ποιες περιπτώσεις θα έπεφτες στην παγίδα της απιστίας.
1. Θεωρείς το cyber sex απιστία;
Α) Σίγουρα.
Β) Εξαρτάται από το πώς ο σύντροφος μου το εκλαμβάνει.
Γ) Όχι βέβαια.
2. Αν σε μια μακροχρόνια σχέση η σεξουαλική σου ζωή δεν σε κάλυπτε πια, θα κοιμόσουν με κάποιον άλλο για μια βραδιά;
Α) Όχι, ποτέ. Επέλεξα αυτή τη σχέση και παραμένω σ’ αυτήν.
Β) Όχι, αλλά θα προσπαθούσα να ανανεώσω τη σεξουαλική ζωή που έχω με το σύντροφο μου.
Γ) Ναι, έτσι για αλλαγή.

3. Βρήκες τον έρωτα της ζωής σου, αλλά είναι παντρεμένος. Θα συνέχιζες να τον πολιορκείς;
Α) Όχι, το θεωρώ εντελώς ανήθικο.
Β) Θα συνέχιζα να διατηρώ επαφή, αλλά σε φιλικά επίπεδα μόνο.
Γ) Σαφώς και ναι! Αυτός είναι παντρεμένος όχι εγώ! Η επιλογή είναι δική του!
4. Διαπιστώνεις ότι ο σύντροφος σου διατηρεί παράλληλη σχέση. Πώς αντιδράς;
Α) Τον χωρίζω αμέσως.
Β) Υποφέρω πολύ αλλά μπορεί και να τον συγχωρέσω.
Γ) Κάνω ακριβώς το ίδιο και φροντίζω να το μάθει.
5. Είσαι σε μία συνάντηση παλιών συμμαθητών χωρίς το σύντροφο σου, έχεις πιει και ξαφνικά ο μαθητικός σου έρωτας σε πλησιάζει και σε φλερτάρει με υπονοούμενο. Θα ενδώσεις;
Α) Αποκλείεται, εγώ δεν κάνω τέτοια πράγματα.
Β) Ίσως να φλέρταρα λιγάκι. Απωθημένα είναι αυτά, όμως δεν θα απατούσα τον σύντροφο μου.
Γ) Γιατί όχι; Εξάλλου δεν θα το μάθει κανείς.
6. Αν δεν υπήρχε περίπτωση να το μάθει ο σύντροφος σου ποτέ, θα κοιμόσουν με τον αγαπημένο σου σταρ;
Α) Όχι βέβαια. Δεν έχω άλλο στο μυαλό μου εκτός από το σύντροφο μου.
Β) Το θεωρώ απάτη, έστω και αν δεν το μάθει ο σύντροφος μου. Όχι λοιπόν.
Γ) Και το ρωτάτε; Πού είναι;
7. Πιστεύεις ότι οι ελεύθερες σχέσεις μπορούν να λειτουργήσουν;
Α) Όχι, τότε δεν είναι σχέσεις.
Β) Μόνο εάν και τα δύο μέρη της σχέσης είναι σύμφωνα.
Γ) Ναι, γιατί φέρνουν την απόλυτη ευτυχία και δεν καταπιέζουν κανένα.
 8. Πιστεύεις ότι η μονογαμία είναι αφύσικη;
Α) Όχι, είναι ο ανθρώπινος προορισμός.
Β) Όχι, είναι επιλογή.
Γ) Ναι, είναι καταπίεση.
9. Η κολλητή σου απατά τον σύντροφο της. Αλλάζει η στάση σου απέναντι της;
Α) Όποιος απατά το σύντροφο του, θα προδώσει και το φίλο του.
Β) Δεν ξέρω. Εξαρτάται από το τι την ώθησε στην απιστία.
Γ) Όχι βέβαια. Τι με νοιάζει εμένα; Δικαίωμα της.
10. Αν σκεφτείς ότι θα πρέπει να περάσεις το υπόλοιπο της ζωής σου με ένα μόνο σύντροφο, πώς αισθάνεσαι;
Α) Ευτυχία. Μόνο αυτό ψάχνω.
Β) Χαίρομαι, αν αυτό το άτομο είναι το σωστό για μένα.
Γ) Πνίγομαι. Δεν είναι δυνατό.
Περισσότερα Α: Είσαι βράχος ηθικής! Ο σύντροφος σου μπορεί να κοιμάται ξέγνοιαστος τα βράδια. Κοιμάσαι και ξυπνάς με το όνομα του και τη σκέψη του. Προσοχή μόνο, η ύπαρξη ενός συντρόφου και η πίστη σου σε αυτό να μην καταντήσει αυτοσκοπός. Σκοπός πρέπει να είναι πάντα η επιτυχημένη/ ευτυχισμένη σχέση και όχι απλά η μονογαμική σχέση.
Περισσότερα Β: Αρκετά ισορροπημένη στις απόψεις σου περί απιστίας, δεν είσαι το άτομο που θα απατούσε τον σύντροφο του, μόνο για μια εμπειρία , αλλά θα τον απατούσες μόνο εάν η σχέση μ’ αυτόν σταματούσε να σε καλύπτει συναισθηματικά. Συνέχισε έτσι και μην αφήνεις το περιβάλλον να σε επηρεάσει.
Περιοσσότερα Γ: Η πίστη και η μονογαμική σχέση , μάλλον θα πρέπει να σου είναι άγνωστες λέξεις. Γι’ αυτό, άσε καλύτερα τις σχέσεις και κάνε την ζωούλα σου. Δεν σου φταίνε με τίποτα οι άλλοι.