Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2019

«Ο αρραβωνιαστικός μου ντρέπεται για τα κιλά μου»

Συνέχεια μου λέει ότι πρέπει να αδυνατίσω, μου κάνει παρατηρήσεις για αυτά που τρώω και επιμένει να πάω σε διαιτολόγο, μάλιστα έχει αποφασίσει και πόσα κιλά πρέπει να χάσω. Η αλήθεια είναι ότι τον τελευταίο καιρό ξέφυγα λίγο, ύστερα από ένα θέμα που είχα με την υγεία μου και γέμισα κάπως..
περισσότερο, αλλά μου είναι πολύ δύσκολο να μετράω θερμίδες και να σκέφτομαι συνέχεια τι πρέπει να φάω και τι όχι
Είμαι 28 χρονών και ετοιμάζομαι να παντρευτώ το καλοκαίρι, με τον αρραβωνιαστικό μου που ζούμε μαζί εδώ και τέσσερα χρόνια.
Πριν να αποφασίσουμε να κάνουμε σχέση, ήμασταν πολύ φίλοι για χρόνια και είναι ένας άνθρωπος που νιώθω ότι τον ξέρω όλη μου τη ζωή και τον αγαπώ πολύ. Η σχέση μας είναι καλή, επικοινωνούμε πολύ, συζητάμε για τα πάντα και έχουμε παρόμοια φιλοσοφία για τη ζωή.
Ομως, τον τελευταίο καιρό νιώθω ότι δεν του αρέσω, τουλάχιστον όχι όσο θα ήθελα. Συνέχεια μου λέει ότι πρέπει να αδυνατίσω, μου κάνει παρατηρήσεις για αυτά που τρώω και επιμένει να πάω σε διαιτολόγο, μάλιστα έχει αποφασίσει και πόσα κιλά πρέπει να χάσω.
Πάντα ζύγιζα παραπάνω από το κανονικό, όχι κάτι τραγικό απλά έχω κάπως έντονες καμπύλες, αλλά νιώθω καλά με το σώμα μου και ποτέ δεν μπήκα στη λογική να παλεύω με τα κιλά μου.
Η αλήθεια είναι ότι τον τελευταίο καιρό ξέφυγα λίγο, ύστερα από ένα θέμα που είχα με την υγεία μου και γέμισα κάπως περισσότερο, αλλά μου είναι πολύ δύσκολο να μετράω θερμίδες και να σκέφτομαι συνέχεια τι πρέπει να φάω και τι όχι.
Με έχει εκνευρίσει το γεγονός ότι συνεχώς παρατηρεί τι τρώω και επεμβαίνει. Τις προάλλες ήμασταν για φαγητό με την αδερφή μου και τον άντρα της και με πρόσβαλε πολύ με μία παρατήρηση που έκανε για το πόσο τρώω.
Σκέφτομαι ότι δεν με θέλει πια και έχω φτάσει να φοβάμαι ότι ντρέπεται για μένα. Δεν ξέρω πώς να το σταματήσω όλο αυτό…
Ελίνα
Πηγή: ekirikas.com