Η
απόφαση για την κατασκευή του Volkswagen Phaeton ελήφθη από τον πρόεδρο
του ομίλου, ο οποίος απαίτησε από τους μηχανικούς να δημιουργήσουν ένα
αυτοκίνητο που θα είναι καλύτερο σε όλες τις παραμέτρους.
Με
την κίνηση αυτή, αποσκοπεί να εξυψώσει το πρεστίζ της Volkswagen σε πολύ
υψηλότερα επίπεδα και μάλιστα σε βαθμό που το νέο της μοντέλο να χτυπήσει
απευθείας την Mercedes-Benz την Audi και την BMW.
Το Volkswagen
Phaeton είναι το μεγάλο (προεδρικό) πολυτελές αυτοκίνητο της γερμανικής
αυτοκινητοβιομηχανίας … εδώ σταματάν όλα! Στοιχίζει περίπου 140.000 χιλ. ευρώ.
Τεχνικά
χαρακτηριστικά.
Τύπος
καυσίμου
|
Ντίζελ
|
Κυβισμός
κινητήρα
|
4.921
κ.ε. (κυβικά εκατοστά)
|
Υπερπλήρωσης
|
turbo
|
Διάταξη
κυλίνδρων
|
Τύπου
V
|
Αριθμός
κυλίνδρων
|
10
(δέκα)
|
Μέγιστη
ισχύς
|
317
ps (με δυνατότητα αύξησης μέσο
εργοστασιακού
προγράμματος).
|
Μέγιστη
ροπή
|
750
Nm (νιούτον-μέτρα)
|
Επιτάχυνση
από 0 έως 100 χλμ/ώρα
|
6.9
s (δευτερόλεπτα)
|
Τελική
ταχύτητα
|
270
km/h (χιλιόμετρα ανά ώρα
ηλεκτρονικά
ελεγχόμενη)
|
Tύπος
κιβωτίου ταχυτήτων
|
Αυτόματο
|
Κίνηση
στους
|
Αυτόματο
τετρακίνητο σε όλους
τους
τροχούς.
|
Ζάντες
|
18 ίντσες
|
Διαστάσεις
των ελαστικών
|
255/55
R18 Y
|