Κυριακή 14 Ιουλίου 2019

Οι άντρες απαντούν: Για ποιο λόγο δίνουν το like τους στα social media;

Ζούμε στην εποχή των social media και του ανηλεούς «ποσταρίσματος» –λίγα χρόνια πριν η λέξη αυτή δεν υπήρχε καν- με αποτέλεσμα οι επιλογές σου να είναι, είτε να μένεις εκτός… μόδας, είτε να μπαίνεις στο χορό και να χορεύεις. Αυτά αν είσαι γυναίκα, γιατί ως άντρας τα πράγματα είναι κάπως πιο χαλαρά. Το concept λοιπόν είναι, η γυναίκα να ανεβάζει φωτογραφία και ο άντρας να δίνει το «like» του. Όχι όμως πάντα. Μη σου πω και σπανίως. Αλήθεια, γιατί ένας άντρας θα πατήσει like σε μία γυναίκα με την οποία δεν έχει οικειότητα; Οι απαντήσεις παρακάτω, αφιερωμένες σε σένα.
Το προφανές
«Υπάρχουν πολλές γυναίκες στις οποίες πατάω like, και οι οποίες σαφώς μου αρέσουν. Μου αρέσουν τόσο για να παρατηρώ τις φωτογραφίες τους, αλλά όχι για να τους στείλω μήνυμα. Απλό»!
Η μέθοδος…
«Για μένα είναι ένας τρόπος να φλερτάρω, ελπίζοντας έπειτα από απανωτά like να μου στείλει αυτή. Ναι είναι λίγο περίεργος, αλλά είμαι ντροπαλός. Τι να κάνω;»
Το γλυκούλι
«Κάνω like σε όλους και ειδικά στις κοπέλες. Έχω τρεις αδερφές και ξέρω από πρώτο χέρι την προσπάθεια που κάνουν για μία καλή φωτογραφία και την αγωνία η… προσπάθεια να ανταμειφθεί. Οπότε γιατί να τους στερώ τη χαρά αυτή;»
Το δούναι και λαβείν
«Πατάω like για να μου το ανταποδώσουν. Και κακά τα ψέματα, οι γυναίκες ασχολούνται πολύ περισσότερο με το Instagram σε σχέση με τους άντρες.»
Υπάρχει και αυτό
«Αν στη φωτογραφία υπάρχει σκυλί, θα πατήσω like έτσι κι αλλιώς. Τις περισσότερες φορές μπορεί να μη δω καν αν το πρόσωπο είναι αγόρι ή κορίτσι.»
Το κλασικό
«Το παραδέχομαι. Το κάνω για να ζηλέψει η κοπέλα μου!»
Το μεγαλόψυχο
«Όταν μία κοπέλα είναι καυτή και σέξι, θεωρώ χρέος μου απέναντί της να της το υπενθυμίσω. Ο μόνος τρόπος λοιπόν, είναι το like. Προφανώς και το δίνω!»
ΠΗΓΗ: www.queen.gr