Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2018

Κριτική άσκησε στον υπουργό Παιδείας και την Κυβέρνηση ο βουλευτής Κοζάνης Γ. Κασαπίδης

Αυστηρή κριτική άσκησε στον υπουργό Παιδείας και την Κυβέρνηση συνολικά με κοινοβουλευτική του ερώτηση ο βουλευτής Κοζάνης Γ. Κασαπίδης, για την απόφαση να εξαιρεθεί από τη διδακτέα ύλη Ιστορίας Γ΄ Λυκείου ο Μακεδονικός Αγώνας.
Όπως τεκμηριώνει στο περιεχόμενο του ερωτήματος, είναι αδιανόητο σε μια περίοδο που ο Σκοπιανός Πρωθυπουργός επικαλείται τη Συμφωνία των Πρεσπών με αναφορές αλυτρωτισμού, η ελληνική πολιτική ηγεσία να προβαίνει σε αυτή την ενέργεια.
Ακολουθεί το περιεχόμενο της ερώτησης:
ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ ΤOΝ ΥΠΟΥΡΓΟ: Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων  κ. Κώστα Γαβρόγλου
ΘΕΜΑ: Ακατανόητη και αδικαιολόγητη  απόφαση του Υπουργού Παιδείας να εξαιρέσει από τη διδακτέα ύλη Ιστορίας Γ΄ Λυκείου το Μακεδονικό Αγώνα
Δυσδιάκριτα τα όρια μεταξύ της –επιεικώς – απερισκεψίας και της σκοπιμότητας στην απόφαση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας να εξαιρέσει το Μακεδονικό Αγώνα από τη διδακτέα ύλη της Ιστορίας της Γ’ Λυκείου. Απόφαση που συνειρμικά παραπέμπει στους χειρισμούς της Κυβέρνησης στη συμφωνία των Πρεσπών και επιβεβαιώνει πανηγυρικά τους χειρότερους ισχυρισμούς.
Την ώρα που διανύουμε μια ιδιαίτερα ευαίσθητη περίοδο για το μακεδονικό, με έκδηλη και έντονη τη δυσαρέσκεια από τη συντριπτική πλειοψηφία του λαού, προκλητική και εσκεμμένη μπορεί να χαρακτηριστεί  η έκδοση μιας τέτοιας απόφασης.
Την ίδια ώρα που η πολιτική ηγεσία της γείτονας χώρας εμμένει ακατάπαυστα στην εμπρηστική ρητορική της «μακεδονικής» γλώσσας και ταυτότητας είναι αδιανόητο και ακατανόητο να προβαίνει η ελληνική πλευρά σε αυτή την ενέργεια.
Ακόμη πιο ερειστική η αιτιολόγηση αυτής της απόφασης, ότι δηλαδή  θα κουραστούν οι μαθητές από την επανάληψη.
Επειδή οι Έλληνες πολίτες και ιδιαίτερα οι Μακεδόνες αισθάνονται προσβεβλημένοι και προδομένοι,
Επειδή η επανάληψη αποτελεί κατά τη ρήση του λαού τη μητέρα της μάθησης,
Επειδή κατά τον κοινό νου και την κοινή αίσθηση, η πολιτική ηγεσία του τόπου, υπό τις παρούσες συγκυρίες και αναφορές αλυτρωτισμού του Σκοπιανού πρωθυπουργού, έπρεπε αυθόρμητα και αντανακλαστικά να πράττει τα ακριβώς αντίθετα,
Επειδή οι αιτιάσεις του υπουργείου ακούγονται τουλάχιστον κωμικές,
Ερωτάται ο κ. υπουργός
1. Ποιοι λόγοι οδήγησαν την Κυβέρνηση να λάβει τέτοια απόφαση;
2. Ποιες σκοπιμότητες εξυπηρετεί και τι έχει να προσφέρει στους Έλληνες μαθητές, τα εθνικά συμφέροντα και τις διεθνείς σχέσεις της χώρας;

ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ